Få hjælp til dine nyhedsbreve
Online markedsføring har mange forskellige grene, man kan gøre brug af efterhånden. Facebook, Instagram, Google, YouTube, nyhedsbreve og meget andet ligger for dine fødder klar til at blive anvendt for enten at øge online synlighed eller få solgt et givent produkt. Det kan dog være uhyre svært at overskue alle disse muligheder, hvis man sidder som intern konsulent i en given virksomhed. Hvor skal man starte med at sætte ind?
Flere vælger derfor at gøre brug af en ekstern konsulent for at få et bedre workflow og få tid til de opgaver, hvor man selv virkelig kan gøre en forskel. Er du eksempelvis super skarp til at arbejde med Facebook og Instagram, så er det formentlig ikke denne kanal, du skal outsource men i stedet annoncering eller organisk vækst på Google.
Tiden er ofte en faktor, de fleste undervurderer, når det kommer til online tilstedeværelse. Men hvis man ene og alene skal stå for at distribuere og fodre samtlige kanaler med nyt indhold, så går man død i arbejdsopgaver og ender i sidste ende med at sidde med håret i postkassen og give op.
Hyr derfor dygtige konsulenter til at varetage de arbejdsopgaver, der ikke ligger lige til højrebenet. Og overlad store dele af ansvaret til netop dem. Der kan ofte gå kludder i budskaberne, hvis der er for mange kokke i køkkenet. Dermed ikke sagt, at du som konsulent ikke skal blande dig i dine tilknyttede konsulenters arbejde, men de ved en masse om de enkelte kanaler.
Det kan sammenlignes lidt med, at de fleste går til mekanikeren for at få ordnet deres dækskift. I princippet er det noget, langt de fleste selv kan klare, men de betaler glædeligt mekanikeren og overlader alt til vedkommende.
Men for at vende tilbage til online markedsføring, så kan du betale dig fra at få udarbejdet professionelle budskaber til dine nyhedsbreve hos Majbritt Lund. Se mere hos på hendes hjemmeside lige her.