Forslaget til hvordan du kan yde mere til træning

træning

Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle hyperlænker er derfor betalte hyperlænker.

Kunne du godt tænke dig lige at løfte 2-3 ekstra reps når du bænker, eller lige sprinte rundt om blokken en eller to gange mere, men altid mangler den sidste energi til det? Dette er der selvfølgelig råd for, uden at du skal til at dope dig med unaturlige og ulovlige stoffer.

Når vi mennesker laver kortvarigt og intensiv træning har vi brug for et stof kaldet kreatin, som bliver produceret naturligt i vores krop – og som er en nødvendighed hvis vi skal præstere fysisk. Dette stof har du også mulighed for at tilføje mere af i form af et pulver produkt, som du kan købe hos de fleste fitness udstyrs forhandlere.

Kreatin har ud fra undersøgelser vist sig at give en lille øgende effekt, ved bare at have indtaget pulveret i en enkel uge. Kreatinen gjorde at sportsudøverne kunne øge en del bedre ved gentagne ekstremsports præstationer. Så dyrker du en sport hvor du laver hurtige men hårde gentagelser, så er kreatin er rigtig godt produkt for dig, til at kunne yde bedre i din træning.

Når du ser bøtten med kreatin, skal du ikke sammenligne størrelsen med de kæmpe protein pulver bøtter, da doserne af kreatin er helt anderledes, og i mindre mængder. Du skal ikke tilføje mere end 10-20 gram kreatin i din juice eller glas vand, da det er den nødvendige dosis at tage, for den bedste effekt. Indtagelse af større doser end de angivende kan ikke anbefales.

Som sagt så er kreatin et naturligt stof som vi mennesker selv produceret for at kunne yde præstationer. Kreatin er derfor er rigtig godt supplement, hvis du gerne vil kunne yde en smule ekstra under din træning. Du kan se mere, og købe dit kreatin på webshoppen fitnessnord.dk, sammen med en lang række andre fitness produkter. Du kan se kreatin udvalget lige her.

Written by admin